Jinak stran obsahu naprostá pecka. Podle těch panoramatických záběru bude mapa jen samotného města fakt obří a detailní a k tomu bude k dispozici i obsáhlé okolí (a dokonce je zahrnuta i fiktivní verze Keys, bomba), celkové měřítko od pětky se znovu zvětšilo, většina herních mechanik (pokud ne všechny) z pětky se zachovala (přepínání postav, heisty) a předpokládám, že k nim přibude i spousta úplně nových, tak jako se to stalo u pětky i dvojky RDR (spotřeba paliva a funkční čerpací stanice by byly fajn:-)) a příběhově (crime love story je super nápad) se také posuneme někam, kde série dosud ještě nebyla (Claude a Catalina se nepočítají, ti stáli proti sobě), takže nezbývá než se těšit na další herní revoluci:-).
O uvěřitelnost v kombinaci s rozlehlostí světa se vůbec nebojím, to je jeden z pilířů celé tvorby R* a tohle si určitě velmi pečlivě pohlídají. Na různé porty a remastery svých starších her R* sice technicky kašle, ale GTA je jejich vlajková loď, tam nepřichází do úvahu nic jiného než top notch kvalita (a následně rekordní prodeje a miliardové tržby:-)).
Na limity současných konzol se narazí v každém případě (přece jen škálovat směrem nahoru je možné donekonečna:-)), ale pětku i dvojku RDR dodal R* v bezproblémovém technickém stavu (myšleno story mode, mp bude asi jiná písnička), takže věřím, že u šestky to dopadne stejně.
Já bych se fakt divil, kdyby k nějakému odkladu (nebo odkladům) nedošlo. Od HD éry (GTA IV) se jim nikdy nepodařilo termín dodržet a s tím, jak jsou jejich hry čím dál větší monstrprojekty, na kterých pracují všechna interní studia současně, je ta šance, že se jim u některé hry povede splnit deadline, jen nižší a nižší. Zvláště teď se šestkou, u které jsou obecná očekávání, po deseti letech od pětky, nastavena neuvěřitelně vysoko a R* je jistě bude chtít, když už ne překonat, tak alespoň naplnit. Klidně za cenu posunu termínu vydání, protože na případné odklady se zapomene, na mizerný technický stav a/nebo špatnou herní náplň už ne.