Zásluhu na tom jistě má, na poli celovečerního filmu debutující, George, který všechny přítomné ingredience, v podobě klasické zápletky podobných žánrovek, tentokráte zasazenou do atraktivního prostředí divadelního/filmového průmyslu a chytře provázanou s proslavenou skutečnou dvouaktovkou The Mousetrap a k tomu doplněnou o několik meta prvků typu reálných historických osobností, prolamování čtvrté stěny a komentování vývoje děje vypravěčem (což je na jednu stranu hravé a zábavné, na stranu druhou ovšem pro diváka, který ví, jak to u podobných meta hrátek ve filmech chodí, trochu předvídatelné, protože tak, jak je vypravěčem v úvodu filmu nastíněno, jakým způsobem každý dobrý zástupce žánru začíná, probíhá a končí, tak se také ve filmu do puntíku stane bez nějakého výraznějšího překvapení), výborné dobové atmosféry padesátkového West Endu, střihové montáže s rozdělením obrazu souběžně probíhajícího děje, nebo střídmé stopáže, která je tak akorát, aby neměla negativní dopad na tempo filmu, dokázal dobře promíchat a dochutit svěžím hereckým obsazením (Rockwell hraje životem ostříleného a trochu unaveného detektiva výborně, sekundující Ronan zpodobňující zde terminus technicus "snaživka snaživá" (nebo-li live action verzi policejní králičice ze Zootopie:-)) je snad ještě lepší, Brody pak má sice omezený prostor, ale roli si očividně užívá naplno a ani zbytek castingu příliš nezaostává).
Celkově velice povedená pochutina a jsem tudíž zvědavý, jaké další filmové menu divákům v budoucnu George naservíruje:-).