Bartlett si může gratulovat, že do hlavních rolí u svého debutu ukecala Freemana a zejména zmíněnou Ortegu, která je v současnosti hodně v kurzu, protože jinak by po její kdoví kolikáté školní variaci na téma zakázaného vztahu, který se postupně přemění v manipulativní boj o moc mezi oběma partnery, neštěkl ani pes a skončila by jako hromada podobných zapomenutelných žánrovek s bezejmenným castingem a mizivým rozpočtem někde na Hallmarku.
Na jakékoliv pikantnosti prakticky nedojde (respektive jsou odbyty pouhým verbálním popisem), vzájemná chemie mezi Freemanem a Ortegou nedosahuje nějakých závratných výšin, thrillerová hra studentské kočky s profesorskou myší má povážlivé trhliny, protože přichází příliš pozdě a v nepříliš sofistikovaném provedení a celé to má produkčními hodnotami parametry obyčejné televizní inscenace. Zachraňuje to tak skutečně jen Freeman s Ortegou, kteří dokážou svým solidním výkonem částečně vynahradit nedostatky na straně unylé režie a fádního scénáře.