Odpověď je ano, ale bez vedlejších ztrát se to neobešlo. Papírově to celé vypadalo jako výherní kombinace. Tvrďák Hardy v berserk módu, krimi historka o zachraňování nepohodlného svědka s charakterově nečernobílými postavami a atmosférou připomínající Gangs of London (nebo spoustu devadesátkových klasik z hongkongské provenience) a efektně natočené brutální akční radovánky připomínající Raid (nebo spoustu devadesátkových klasik hongkongské provenience). Nicméně vyjma akční složky to ve všech ostatních ohledech funguje tak napůl a i akční stránka věci trpí pár nedostatky.
Po příběhové stránce se Evans spokojil s jednoduchou dějovou linkou, která toho kromě akčních atrakcí moc zajímavého nenabídne (všechny postavy a to včetně hlavního hrdiny jsou generické figurky, u kterých nestojí za to si zapamatovat ani jejich jména, hvězdně obsazený casting tak prakticky nemá, co hrát), většina exteriérových scén působí jako kdyby se natáčelo ve stylizovaných kulisách (ala Burtonův Batman) a nikoliv na reálných lokacích a kvalita triků je v průběhu filmu značně proměnlivá (střelba, zranění a krev v některých záběrech vypadají reálně a v některých na první pohled digitálně).
A pak je tu samotná akce. Všechny Evansovy trademarky (kinetická a řádně rozklepaná ruční kamera, epileptický střih, brutální fatality přímo na kameru, stylové killy, hektolitry krve a závratný bodycount) jsou samozřejmě přítomny, ale občas je všudypřítomná snaha o nekompromisní hardcore zážitek za pomocí tuny cgi berliček na úkor přehlednosti a uvěřitelnosti. Absolutní špička v žánru (kterýkoliv Wick nebo Raid) je stran choreografie a technického zpracování (kamera, střih, triky) ještě o nějaký ten level výše, přesto na současné žánrové poměry jde o nadstandardní řemeslo.
P.S. Bod navíc výhradně za excelentní chalupářský masakr (velká škoda, že celou sekvenci Evans naředil střihy, tohle naprosto jasně volalo po jednozáběrovce ala kterýkoliv Extraction). Bez něj by to byla o dost méně zábavná podívaná.