Škoda, že i vedlejší zápletka, v podobě populárního tématu přerodu pouhého stroje do inteligentní umělé formy života, je jen lehce naťuknuta (scéna se zrcadlem má, bohužel, jen pár sekund a není nijak dále rozvinuta, přitom by se to vysloveně nabízelo). To ostatně platí pro film jako celek - zápletka zavdávala příslib spousty zajímavých (byť třeba již hodně propraných) témat - setkání s hodnými i zlými přeživšími, únos a záchrana robota/psa, "vzpoura" robota vinou chyby sw nebo dosažením sebeuvědomění, zatoulání a hledání robota/psa, opuštění Hankse se psem a následný robotův návrat z důvodu citové vazby, atd. - ovšem snímek se věnuje jen naprostému minimu z nich. V tomto ohledu imho promarněná příležitost, no.
Trochu se divím, že Apple investoval do něčeho podobného (tj. komorní záležitosti z okrajového pod/žánru), protože do masovky a populárnosti/obliby to imho má/bude mít značně daleko (přestože v hlavní roli je Hanks) a nějaká vztahová dramedy by mu asi na ATV+ přihrála větší body, ale jakožto fanoušek zmíněného pod/žánru musím konstatovat, že post-apo sci-fi není nikdy dost, takže každý pokus se počítá:-).