Na druhou stranu mít tolik schopných lidí před i za kamerou a natočit tak zapomenutelný film, který v každém ohledu na diváka křičí "promarněná příležitost", je svým způsobem vlastně umění. Příběhově to není žádná hitparáda, naprostá většina postav (včetně ústřední dvojice) se rekrutuje z řad neschopných idiotů, všehoschopných parchantů, případně kombinace obojího, takže rozdávat divácké sympatie tady není prakticky komu, akce nestojí za řeč (a samozřejmě drtivá většina z ní se propálila už v traileru, jak také jinak) a heisty jsou odbyty jak v plánovací, tak realizační fázi.
To hlavní ale je, že je to celé zoufale nevtipné (zejména Affleck je se svými pokusy o nenucený humor vyloženě tragický), občas nudné (všechny psychoterapeutické vsuvky) a místy přímo trapné (Perlman hraje v podstatě karikaturu, která sem zabloudila z nějaké parodie). Chemie mezi Damonem a Affleckem (a případně Chau) prakticky neexistuje a hvězdami nabitý casting vlastně nemá co hrát. Honička downtownem s hudebním "downtown" podkresem mohla být highlightem celého filmu, bohužel nestojí za víc než jen nezúčastněné pokrčení rameny (ostatně tak jako zbytek filmu).
Pár scén trochu dynamičtější kamerou a střihem nesměle připomene, že Liman ještě nepatří do starého železa a dokáže točit efektně, ale v záplavě všudypřítomné průměrnosti to jsou jen izolované ostrůvky tvůrčí invence. Jednoznačným kladem filmu jsou jen produkční hodnoty a až podezřele skromná stopáž, což je vskutku politováníhodná bilance. Předchozí Air, který Damon s Affleckem vyprodukovali pod Amazonem, je proti tomuhle vysloveně mistrovské dílo.