Coen se nemůže rozhodnout, zda je jeho film o soukromé vyšetřovatelce, zkoumající podezřelou smrt při autonehodě, nebo o pastorovi, který bokem prodává drogy a klátí povolné členky své agregace, nebo o dealerovi, jehož poslední kšeft nevyšel, nebo o počínajícím románku s kolegyní, nebo o zmizelé příbuzné, nebo o navrátivším se pantátovi, nebo o pár dalších věcech (nadržený policajt, francouzská spojka, atd.) a tak je pro jistotu o všem zmíněném a ve výsledku vlastně o ničem. Korunu tomu všemu pak nasazuje plot twist v závěru, který je sice překvapivý, ale nedává žádný smysl.
Což by teoreticky nevadilo, kdyby nevyrovnanost stran narativu Coen dokázal vynahradit něčím jiným. Třeba skvělými hereckými výkony, stylovým audiovizuálem, svižným tempem, nebo standardními žánrovými ingrediencemi (atmosféra, napětí, explicitní násilí v kombinaci s černohumornými dialogy, atd.). Nic z toho tady divák nenajde (na rozdíl od několika angažovaných komentářů) a pokud náhodou ano, tak v nedostatečném množství (Qualley, Plaza i Evans hrají slušně, ale lidi za kamerou a psacím stolem jim neustále házejí klacky pod nohy). Ještěže je stopáž podobně krotká jako posledně.