Goldenberg se totiž nemůže rozhodnout, zda točí v prvé řadě o tom, jak to chodí ve startupech, ze kterých se stává byznysový jednorožec, nebo o toxickém pracovním prostředí (nehledě na to, v jakém oboru firma podniká), ve kterém hlavní roli hraje gender, mobbing a korporátní politika, nebo životopisnou fresku o cestě na vrchol, nebo manifest za rovná práva a potírání všech projevů diskriminace a tak točí o všem zmíněném, aniž by se něčemu věnovala do hloubky. Přitom každé zmíněné téma je dostatečně nosné na to, aby se jen o něm natočil celý film.
V průběhu filmu se tak jen střídají jednotlivé osobní/pracovní epizody ze života hlavní postavy, aniž by se během nich po emocionální/dramatické stránce stalo něco zajímavého/překvapivého/strhujícího. Paradoxně povinná právnická noticka o zkreslení děje z důvodu umělé dramatizace se tady zmíní pro jistotu jak v úvodu, tak i na konci filmu, ale Goldenberg nedokáže tuhle příležitost oproti čistě dokumentárně pojatým biopicům prakticky nijak využít. James a stejně tak i zbytek castingu podává přesvědčivý herecký výkon, ale na něco víc, než jen slušnou žánrovku, to nestačí.