Protože těch zfilmovaných látek od Kinga je fakt hodně, na každou výbornou adaptaci typu Carrie, The Shining, Misery, nebo z poslední doby It a Doctor Sleep musí nevyhnutelně připadat tuna ne-až-tak-dobrého zbytku a v tomto případě tomu šli tvůrci, v čele s produkujícím Blumem, hodně naproti. Počínaje výběrem skoro debutanta Thomase, který svou rutinní až mdlou režií nedokáže vtisknout jak dialogovým, tak akčním scénám filmu žádný výrazný nebo osobitý ráz, přes Armstrong v titulní roli, která není vysloveně špatná (a scénář ji také moc nepomáhá), ale další Fanning z ní tedy rozhodně nebude, po opravdu nízký rozpočet, což sice samo o sobě nemusí být vyloženě problém (když to filmaři dokážou dovedně maskovat, nebo z toho dokonce udělat určitou přednost), jenže tady je (protože levná audiovizuální stránka a slabé cgi není něco, za co by se mělo někomu tleskat). K tomu je potřeba si přičíst ještě překotný děj (kdoví kolik toho skončilo na podlaze střižny), s čímž souvisí minimální prostor pro nějaký charakterový vývoj kohokoliv, nevyžádané (a nevítané) změny vůči předloze (jedna z postav se dočká úplně jiného vyznění, motivace oznámit vše médiím šla úplně do koše) a naprosto zapomenutí hodná akce, zakončená sice explozivním, ale podobně nevzrušivým finále.
Jediným světlým bodem je tady jen snažící se Efron (škoda ho na takové role), střídmá stopáž (když už tedy tvůrci rezignovali na hlubší ponor do postav i příběhu) a slušný OST, na kterém se podílel Carpenter (člověk se až diví, proč si vybral zrovna projekt jako je tento - asi bratříčkování s Blumem:-)). Což je na alespoň dobrou adaptaci nějakého Kinga trochu málo. Tak zase příště a třeba to konečně klapne.