Navzdory střídmé stopáži je sice v průběhu filmu na několika místech poznat, že tahle historka o nehodě na silnici a zachraňování oběti, které se následně zvrhne v uklízení mrtvoly (což pro všechny zúčastněné nedopadá dobře už od dob jistého přejetého rybáře s hákem:-)), s přítelem na telefonu na celovečerní zpracování tak úplně nestačí a je potřeba něčím natáhnout čas (spěchám k místu nehody, přičemž jde o každou minutu, ale jedu rychlostí poslíčka na kole?), přesto Anvari z minimalistické premisy a skromných produkčních hodnot dokázal vytěžit žánrové maximum.
Po příběhové stránce film průběžně dávkuje nové zajímavé/nečekané informace (ať už stran okolností nehody nebo komplikovaných vztahů v rodině, případně temných tajemství z minulosti) a udržuje tak diváka v konstantním napětí, přestože se v podstatě nic zásadního při jízdě autem na místo nehody nestane. Zásluhu na tom má také skvěle hrající casting (pochvalu zaslouží zejména Pike) a svižné tempo, které se s postupující stopáží příhodně stupňuje ať do příjemně depresivního konce (jaké to osvěžení, když se tvůrci nebojí film zakončit nějakou nekompromisní pointou:-)). A pak že v tuzemsku nejde natočit povedenou žánrovku, na kterou není potřeba závratný rozpočet a hvězdný hollywoodský casting.