King je typově podařený casting, protože přesně takto si představuji "obyčejnou" princeznu do nepohody, jejíž největší problém nepředstavují zlomené nehty a rozhodovací paralýza, které hadry si má dnes hodit na sebe. Cooper pochopil, v čemže to vlastně účinkuje a že film nejde brát vůbec vážně a náležitě "záporácky" přehrává. Kurylenko i v tomto případě naplňuje svou tradiční škatulku, tj. vedlejší postava s pár minutovým prostorem na plátně, naštěstí zde dostane příležitost se trochu akčně ukázat. Zbytek postav, jako tradičně, nemá význam vůbec řešit.
Scénář (plný jednorozměrných figurek, občasných hlášek a přímočarého/jednoduchého vyprávění) žádné ceny pochopitelně sbírat nebude, ale o děj tady stejně nejde, budget příliš velký nebyl, ale výprava s kostýmy to vcelku úspěšně maskuje (přestože se film reálně odehrává na jednom nádvoří, pár komnatách a jednom a tom samém schodišti) a herci žádné oslnivé herecké výkony nepředvádí (jelikož ani nemají na základě čeho), ale u podobných žánrových cvičení jsou důležitější jiné aspekty, například taková akce a její choreografie.
A ta je hodně slušná (samozřejmě ale nic z ranku Raidu, Dredda nebo Die Hard se nekoná, ale takové ambice tady ani nebyly), je jí docela dost (byť by ji mohlo být ještě více) a díky dobovému zasazení děje k tomu nese jistý prvek osvěžení (po těch hromadách soudobých mlátiček/stříleček jsou v hlavní roli meče, kopí, sekery, kladiva, atd. docela příjemná změna), takže to podstatné, kvůli čemu tohle celé vzniklo, naštěstí funguje a zbytek se v tom tak nějak ztratí.