Ani by tak nevadilo, že premisa je poskládána z jednoho žánrového klišé vedle druhého, geniální plán vzbouřených robotů na ovládnutí lidstva nedává žádný smysl, minimální rozpočet je na filmu poznat z každé scény, casting je složený z lidí, kteří buď neumějí hrát nebo naopak přehrávají jako o život a celé to vypadá, jako by to skutečně vzniklo někdy v 90s. Potíž je v tom, že je to v lepších momentech naprosté nevtipné, v horších (a bohužel častějších) vyloženě trapné a především ve všech z nich (navzdory snesitelné stopáži) úmorně nudné, všechny postavy bez výjimky jsou buď nezajímavé, nesympatické, nebo rovnou idiotské (což bohužel platí i pro Zegler, která od Spielberga podstoupila slušný kvalitativní sešup:-(), tudíž jejich případný odchod ze scény je divákovi ukradený, nostalgická nota s atmosférou starých dobrých 90s vůbec nefunguje a parodická rovina stran obdobných brakových žánrovek zcela absentuje.
pátek 27. prosince 2024
Y2K 3/10
Debutová práce, jak se ne/sluší a ne/patří, aneb ohňostroj marnosti/trapnosti na všech frontách, aneb když máš v plánu natočit devadesátkovou variaci na Stranger Things se splatterovou robokalypsou navrch, ale z důvodu svých tragických tvůrčích schopností splácáš dohromady jen nudné ochotnické divadlo, ve kterém se za doprovodu několika (nikoliv reprezentativních) dobových songů střídá kanonáda trapnohumoru s legračně nezvládnutými akčními scénami, dávkou krvavých fatalit a tunou na sílu tlačených popkulturních odkazů na kdeco/kdekoho z přelomu milénia.